Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sztanga777 | użytkownik

imię i nazwiskomarek adreslublin zarejestrowany28.09.2007 @17:25:22 ostatnio na stronie25.01.2015 @09:54:56

jak masz pytaniato zapraszam na gg
ostatnio częściej bywam na maxmodels oto link: http://www.smithi.maxmodels.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5076148
digarty90 komentarze2656 posty na forum34

komputer / sprzęt
-Nikon D90 + Nikkor 28-80mm, Nikkor 80-200mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Marta206    08.04.2009 @14:15:01
Dzieki wielkie
_______
To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące....
^jackowlew    08.04.2009 @10:42:49
Od ponad roku dzięki
~cyfrowapraca    22.02.2009 @10:58:05
DZIĘKUJE FAJNE KOMPOZYCJE Z JASZCZURKAMI
^jackowlew    22.02.2009 @10:15:00
Pozdrawiam
~demoniq    01.02.2009 @20:19:38
dziękuje i pozdrawiam
_______
"Dziękuję" to miłe widzieć na profilu, ale wolałabym szczerą ocenę moich prac
^jackowlew    26.01.2009 @19:56:14
Pozdrawiam
^jackowlew    24.12.2008 @08:57:21
Dzięki
~sztanga777    20.12.2008 @22:26:46
jak Ciebie coś boli to weź panadola grafika jest dziełem jakiejś osoby wiec może ją zaprezentować w postaci foto a Ty na 100% tej branzoletki nie zrobiłaś wiec ze swoją głupota się schowaj
~Kowalska    19.12.2008 @16:12:59
A rysunek? malarstwo? grafika? to wszystko fotografia? Digart jest poświęcony sztuce, a nie fotografii! boli mnie ludzka głupota...
ostatnio edytowane: 2008-12-19 16:13:17
~sztanga777    19.12.2008 @15:15:13
sory ale na digarcie ocenia sie zawsze fotki bo to jest server poświęcony fotografii
~Kowalska    19.12.2008 @13:53:41
tylko że to nie zdjęcie podlega ocenie, a bransoletka, bo to w dziale handmade... ja do robienia zdjęć się nie biorę bo nie umiem...
~szoniak    18.12.2008 @16:22:59
nie ma czego zazdroscic:p
~keszkeszmereszkesz    18.12.2008 @15:47:01
dzieki : ) i lece Twoje jaszczuraki obejrzeć :D
_______
twórca tym różni się od rzemieślnika - odtwórcy, że swoje dzieła tworzy w oparciu o własną koncepcję, nadając im niepowtarzalny charakter
!Fetish    16.12.2008 @16:42:44
~MOPczynska    15.12.2008 @18:47:05
_______
truj mnie!
~dziwozona    15.12.2008 @07:36:49
Dziękuję, miło mi to usłyszeć. A do przerabiania używam PS i IrfanView i czasami Picasa. Taki misz-masz.
~NADRATOWSKA    14.12.2008 @16:47:56
dzieki dzieki!!!
~inkaaaaa    14.12.2008 @09:27:41
W Picasa
_______
Oczy są zwierciadłem duszy.
~Boas    13.12.2008 @17:02:15
Są bardzo małe odmiany boasów też ::D
ale jak nie chcesz boasa a koniecznie dusiciela to regius jest ok :D
A jeśli nie dusiciel, to mahoń, lub zbożówka :D
~radekososinski    13.12.2008 @16:09:11
NAJPIERW RYSUNEK RĘCZNY POTEM COREL PAINTER X .POZDROWIONKA
^jackowlew    13.12.2008 @15:24:40
Dzięki
~biedrzyn    10.12.2008 @13:35:12
Dzieki za komentarz,eksperymentuje ze wszystkim.
~nna    09.12.2008 @21:51:27
: )
^jackowlew    09.12.2008 @20:28:44
Byawją ciekawe dni na EPWAPozdrawiam
^jackowlew    09.12.2008 @13:37:24
Pracuje na epwa
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt